Társkeresés női szemmel

2016. június 10. 16:57 - introvertaltak

Társkeresés női szemmel

http://www.ted.com/talks/amy_webb_how_i_hacked_online_dating?language=hu#t-995545

Ez a videó jól példázza a probléma szemléletet, és a jelenlegi világban rejlő lehetőségeket. Nem hallgatott arra hogy a szerelem csak rátalál a semmiből, nem hagyta hogy eljárjon felette az idő és ne legyen semmi esélye part találni. Cselekedett és nyert. Szörnyű randi után sem adta fel, rájött rosszak a képei és kijavította. Itt is hány meg hány program dolgozik a fejekben “de nem akarok más arcom mutatni”, “de ez is én vagyok”, “de nekem nem megy a mosolygás” stb. Itt a példa, ő nem gondolkodott ezeken, csak a megoldást látta: “még mindég én voltam csak erre az ökoszisztémára optimalizálva”.Létrehozott férfi, kamu profilt, ezt mondtam én is, jól mutatja mi történik a másik oldalon. Bárki alkalmazhatná a módszerét.

 

Ismerkedési Kalauz Introvertált Férfiaknak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://introvertaltak.blog.hu/api/trackback/id/tr108798060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása