Az introvertált gyorsulási versenyző

2016. augusztus 25. 12:23 - introvertaltak

 

  1. Szia! Te ugye introvertáltnak vallod magad, miben nyilvánul ez meg nálad?

Szia! Inkább úgy mondanám, introvertált vagyok. Szóban nehezen tudom kifejezni magam, ha van rá mód, inkább írásban kommunikálok. Amennyire tudom, kerülöm az embereket, így nincs is túl sok ismerősöm, barátom meg még kevesebb.

  1. Mikor tudatosult ez benned? Úgy érzed mindég ilyen voltál?

Egyszer régen vettem egy makettet, csak úgy kíváncsiságból. Megtetszett, órákra le tudott kötni az apró darabkák festése, ragasztása. Vettem még egyet. Aztán sokat. Közben szép lassan feltűnt, hogy ha félretettem, és emberek közé mentem, akkor nem éreztem olyan jól magam. Hiányzott az egyedüllét, hogy senki ne legyen a közelemben, az valahogy megnyugtató volt.

Ilyen hobbi az autóvezetés is. Később meg a tuningolás, versenyzés. Teljesen el tudok mélyülni a szerelésbe, vezetésbe. De utána az emberekkel való kommunikáció már nehezebben megy.

  1. Milyen előnyöket látsz te ebben? Miben vagy jobb másoknál?

Azt nem mondom, hogy jobb vagyok másoknál, inkább úgy, hogy másban vagyok jó. Ha órákig kell piszmogni egy gépbeállítással, vagy csak egész nap egyedül dolgozni, az nekem teljesen természetes, még élvezem is. Mások a csapatmunkát, a nyüzsgést élvezik...

  1. Melyek a rossz tulajdonságaid? Van e olyan hely ahol hátránynak éled meg a zárkózottságod?

Hátrány? Egyértelműen  a kommunikáció. Legyen az egy banki ügyintézés, felhívni a szolgáltatót, vagy csak elmodani a panaszokat egy ismeretlen orvosnak... Néha belefutok olyan türelmes, megértő emberekbe, akik veszik a lapot, és elkezdenek kérdezni, amikor látják, hogy kínlódok. De sajnos nem ez a jellemző.

A családban igazából csak anyummal vannak félreértések, ő valamiért meg van győződve arról, hogy csak a családdal vagyok ilyen ellenséges, mindenki mással beszélgetek. Már annyiszor megfogadtam, hogy egyszer leülök, és leírok neki mindent, de nem igazán tudom, hogy kezdjek hozzá.

Egyszer-kétszer már eljutottunk arra a pontra, hogy na talán most kezdi kapisgálni, de akkor meg jön a kismillió kérdésével, ami meg úgy néz ki nála, hogy ülünk, és beszélgetünk. Egyébként se nagyon megy, így meg főleg. 2 percig ülök, és ha nem csinálhatok közben valamit, elkezd végtelen mennyiségű gondolat kavarogni a fejemben, és megőrülök, hogy nem tudom leállítani. Ha csinálok valamit, akkor meg olyan szinten rá tudok kattanni, hogy a külvilág megszűnik, na így meg aztán főleg problémás a kommunikáció:)

  1. Milyen munkát végzel? Mi az álmod pénzkereset tekintetében?

Jelenleg technikus vagyok egy külföldi cég magyar üzemében. Mostani beosztásom pont nekem való, egész nap szerelhetek, többnyire egyedül:-) Elő is akartak léptetni, de túl sok megbeszéléssel és telefonálgatással járt volna, az meg nem megy.

Műszaki dolgok nagyon mennek, csak ránézek egy gépre, és valahogy egyből átlátom a működését, és hogy hogy lehet szétszedni.

Értek az autószereléshez, autófényezéshez, számítógépekhez, meg még csomó dologhoz, csak eladni nem tudom a tudásom. Meg nem is nagyon erőltettem eddig, magamnak tanultam ezeket, könnyebb volt, mint beszélni egy idegen szerelővel:-)

Az álmom? Milliókat keresni semmittevéssel, de ugye a politikusi pálya nem introvertáltnak való:)

  1. Mik a tapasztalataid ismerkedés téren?

Nincs túl sok tapasztalatom, én vagyok a fiú, elvileg nekem kéne kezdeményezni, nekem viszont nem nagyon megy a kommunikáció,történet vége:)

Egyszer egy online játékban megismerkedtem egy lánnyal, éjszakákon át chateltünk hosszú hónapokon keresztül. Aztán találkoztunk. 4 órát sétáltunk, abból kb 10 percet beszélgettünk. Majd hazamentünk, leültünk a gépek elé, és hajnalig dőlt belőlünk a szó. De legalább jól kiröhögtük magunkat, hogy mennyire jól elvagyunk online, élőben meg mint a partra vetett halak:)

  1. Párkapcsolataid hogy alakultak? Jelenleg abban vagy?

Természetesen egyedül vagyok:) Eddigi legkomolyabb kapcsolatom másfél évig tartott.

  1. Milyenek a barátaid?

Senkivel nem vagyok olyan igazi mély barátságban. Ismerősök, haverok vannak, velük néha összefutok. Mivel őket ismerem, nyögvenyelősen ugyan, de azért megy a beszélgetés. Na jó, többnyire ők beszélnek:)

  1. Van e valamilyen problémád amire régóta keresed a megoldást?

Ismerkedés, kommunikáció terén jó lenne valami megoldás.

  1. Milyen irányba akarsz fejlődni? Mi a jelenlegi legfőbb célod?

Legfőbb cél? Venni egy kis kertes házat, hatalmas garázzsal, műhellyel. Lehetőleg minél messzebb mindenki mástól:)

  1. Mi tetszett ebben a blogban? Miért akartál interjút adni?

Index2-n nézelődtem, megakadt rajta a szemem, nem tudtam, mit jelent az introvertált, úgyhogy elkezdtem olvasgatni. 3. poszt után már olyan volt, mintha rólam írtad volna, megkerestem az elejét, és végigolvastam:-)

Köszönöm szépen a válaszaid! Sok sikert a céljaid elérésében!

Köszönöm, neked meg sok látogatót a blogodhoz!

 

Ha úgy érzed neked is van mondanivalód, akkor oszd meg a történeted. Írj az introvertaltak@gmail.com címre.

 

Ismerkedési Kalauz Introvertált Férfiaknak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://introvertaltak.blog.hu/api/trackback/id/tr7011650640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása